etkafa bebeğin tutulumu iyi olduğunda beta değeri yüksek çıkıyormuş yani sağlıklı bir gebelik. İkiz gebelikte de yüksek çıkıyor ama her zaman ikiz gebelik anlamına gelmiyor benim gebeliğimde de yüksek çıkmıştı doktor bu şekilde açıkladı bende ikiz sanmıştım ama değildi