asaletsoydangelir blueeebey giriş yap diyor Giriş yaptıktan sonra bir sorun cikarsa yine benim atigim ekran dan bak
blueeebey asaletsoydangelir canim kendi telefonumdan yapamadim esimden indirdim orda sifreyi kopyala diye cikiyodu kendime attim oyle girdim anca tesekkur ederim yazmissin ben gormemisim🌸
blueeebey asaletsoydangelir yap valla😅 bende sifreyi kopyala cikmiyodu zaten esimden telefon no girdim ondan oldu sifreyi kopyaladim watsaptan kendime attim kullanici adiyla girdim girersin sende insallah haber ver🥰
asaletsoydangelir blueeebey ben giris yaptim numara ile onaylandı forum içi giriş istiyor giriyorum tekrar olmuyor mail istiyorum oda gelmiyor okuyup çıkıyorum bende 🥲
blueeebey asaletsoydangelir evet bende mail atiyodum geri dinus olmuyodu yazamayinca hosuma gitmiyo benim😂
blueeebey asaletsoydangelir @NaimeYilmaz ben girebildim ama arkadas giremiyomus hala yapabilicegi baska bisey varmi
Seda_korkmaz06 NaimeYilmaz bende giriş yapamıyorum daha doğrusu giriyorum sayfadan geri atıyor beni. Yardımcı olur musunuz?
oylesinebiri__ NaimeYilmaz giriş yaptığım halde sayfadan atıp duruyor güncelleme yaptım düzelmiyor bana da yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor düzelmesi için
asaletsoydangelir bossmomm yok giremedim Evt o yüzden giremiyorum aşk olsun sizede hiç sormadiniz beni hıh küstüm 😂🥲
bossmomm asaletsoydangelir valla sen diyince farkettim bende bayağdır aktif değildim bugün biraz aktif oldum. Giriş ekranı gelmiyor mu bir ara bende öyle sorun yaşadım ama girmiştim hatırlamıyorum. İstersen orda sorayım belki daha önce öyle sorun yalamış olan vardırr
asaletsoydangelir bossmomm sorabilirsin canım bilmiyorum ki giriş yaptım Forum dayım forum içinde profil kisma basıyorum ya giriş yap diyor giriyorum olmuyor şifremi siliyorum mail bile gelmiyor