alpaslanmom_ forumgurmesi hafif oluyor uçlarında sadece 8 buçuk aylığız daha bala geçemedik ama tarif güzelmiş aklımda bulunsun 🙏🏽🥰
forumgurmesi alpaslanmom_ bende kararmaması için bir kavanoza su doldurup muzların kök kısmını içinde kalacak şekilde koyuyorum. Suyun içinde olduğu sürece kararmıyor:)
alpaslanmom_ [silindi] 8 buçuk aylığız daha pankeke cesaret edemedim aslında eline veriyorum sallıyor oyuncak sanıyor ses çıkmayınca yere atıyor ben koparıp ağzına verince yiyor 😀😀😀
ninodurbenimadim alpaslanmom_ Çok kararmışsa çöp, kısmen kararma varsa Banana Bread! 😍 3 muz, 2 yumurta, yarım su bardağı badem sütü, 100 gr tereyağ, 1 su bardağı un, 1 çk karbonat, 1 çk tarçın. Mis☺️ Dondurucuya da atabiliyorsunuz dilim dilim🫠
alpaslanmom_ ninodurbenimadim kız bayıldım bu tarifi tarçına alerjim var ama diğerlerine yok haftasonu yapayım bunu :)
ninodurbenimadim alpaslanmom_ Ahaha afiyet olsuuun☺️ Ben tarifi iki katı yapıp eşimle kendime de damla çikolata ekleyerek yapıyorum 🙈😂
adakin alpaslanmom_ kararmaması için ucuna yani kopardığımız yere streç sarıyorum uzun süre gidiyor. Çok hafif kararmışsa yenir bir şey olmaz olgunlaşmış ve tatlı olur. Çok kara ise yenmez ☺️
metemom_ alpaslanmom_ asko dolapta muz çabuk kararır varsa soğuk bir odan oraya koy ben genelde kış geldiği için balkona koyuyorum