metemom_ alpaslanmom_ asko dolapta muz çabuk kararır varsa soğuk bir odan oraya koy ben genelde kış geldiği için balkona koyuyorum
alpaslanmom_ metemom_ balkonum açık sinek olur diye dışarı koyamıyorum evi havalandırdığım an giriyorlar
hemshireanne alpaslanmom_ sadece kararmış ama yumuşamamışsa veriyorum ben yumuşamışsada atmıyorum pankek kek vs yapıyorum
metemom_ alpaslanmom_ benimde bir sepetim var ince delikli sinek giremez ona koyuyorum bir problem yaşamadım
Retzja Oğlum ek gıdaya geçtiğinden beri tam bir muz manyağı, doktorumuza bu yüzden bu konuyu çoktan sordum çünkü deli gibi muz alıyoruz 😂 Kararmada bir sorun yokmuş, koku ve dokusu, kıvamı değiştiyse verilmezmiş. Biz de buna göre ilerliyoruz 🫠
alpaslanmom_ Retzja çok teşekkürler bende hergün veremiyorum kabız oluyor haftada 2 3 veriyorum oda kalanlar kararıyor hemen
myangelson alpaslanmom_ ben hafif kararma olduysa veriyorum yine de o kararan yerlerini alıp. Zaten o hali iyice olgunlaşmış oluyor da ilerisi çürümeye gidiyor artık 😄😄 ben baktım bozulacak dilimleyip buzluğa atıyorum oğlumun meyve suzgecine koyup eline veriyorum buzlu buzlu soguk iyi geliyor dişlerini kasıyor çok seviyor öyle 😄
alpaslanmom_ myangelson evet ya buzluğa atma fikri hiç aklıma gelmemişti süzgeçe koyayım bende yanaklarımı dişleyeceğine onu dişlesin :)
Tugcebb alpaslanmom_ diyetisyenim bana meyveleri olmamışları ya da olmaya yakın olanlarını al, olgunluğu arttıkça şeker oranı artıyor demişti. Gebelik şekerim vardı. O zamandan alışkanlık oldu en diri olanı alıyorum muzlarda. Kararmadan bitiyor. Çok sevdiğimiz bir şey olmadığı için zaten 3 parça 3 parça alıyorum
Tugcebb alpaslanmom_ aslında yemyeşilken değil ama hemen eve gelince tüketilmeyecekse kararmadan tam vaktinde yenmiş oluyor 😀 dediğim gibi ne ben ne bebeğim çok sevmiyoruz, hamileyken mecbur kalmıştım o yüzden tat konusunda yorum yapamıyorum 😀