semanurmevasu benim ilk gebeliğimde belirtim göğüs hassasiyeti, regliden 2 hafta kadar sonra hafif bi lekelenme kahverengi ve pembemsi, regl ağrılarım vardı gidip gelen. Sık idrara çıkma ve uyku halim oluyordu. Şimdi sadece 2 haftadır regl oluyor gibi hissediyorum. Ama olmuyorum. Olmadıkça strese girdikçe daha çok regl olacakmışım hissi geliyor. Karnımda yalancı gebelik seğirmeleri fln da oluyor. Huzursuz ve gerginim.