Düzensiz regl ler oluyorum. Emziren anneyim 1 sene regl olmadım sonrasında da 2-3 kere 40 günde bir en son 34. Günde regl oldum. 26 ekim de 1 kere korunmasız ilişki oldu. İlişki üstünden geçen 1 haftadan beri her gün erken gebelik testi yapıyorum. Sinir stres hat safhada. Bütün testler negatif çıktı. Test markası prodoctor, bugün ilişki sonrası 17. Gün akşam test yapmak istedim yine saç kılı kadar ince bir hayalet çizgi çıktı. İlk 5 dk da mı çıktı diye sormayın çünkü ztn testin ilk 5 dksı idrar dağılmaya çalıştığı için full pembe gözüküyor sonra şekilleniyor. Tecrübe li annelere soruyorum gebelik ihtimali var mı sizce. Gece uyku uyuyamıcam yarın kan testi için.