evremoz semanurmevasu yapay zeka ya bilgilerinizi fln anlattınıs test yaptınız mı. Onunla konuşup duruyorum
BongomyaPrensi evremoz kan verdiniz mi verdiyseniz e nabiza düşer ztn sabah kan vermişsinizdir beta HCG yüksekse hamilesinizdir ztn
evremoz BongomyaPrensi şimdi regl oldum, Allah isteyene istediği vakitte nasip etsin sağlıklı sıhhatli…
Sema345 evremoz ay çok sevindim sizn adınıza çok şükür Allah’ım bismillah😂😂 geçenlerde benim eşim de aynı bencilliği yaptı. Emziriyorum ve daha bebeğim 4 aylik. Şoka girdim ya oyle sinirlendim ki oğlum da tek ilişkide olmuştu bide bana diyor ki bı kez oldu dihe hemen hamile mi kalacaksin. Şaka gibi gerçekten. Riske atamazdim hemen sabah gidip ertesi gün hapı aldım ama şu zlyanda denen hap neyse bende onu alayım bu erkeklere güven olmuyor
evremoz Ben regl oldum hanımlar. Allah isteyene sağlıkla sıhhatle nasip etsin. Koca detoksu yapıcam uzun bi süre. İyi gelecek. Beni 2 haftadır strese sokup gecemi gündüzümü zehir eden kocama nasıl bi ceza versem de aklı başına gelse.
aysebb evremoz Ben demiştim bu testler negatif diye 😂 17 gün önceki ilişkiden çok net kırmızı olur çünkü
aysebb kitapsever_ Evet doktorum önermişti. Adetimi kesti sadece emzirmeyi bitirince tekrardan hemen adet olmaya başladım ama. Arkadaşımda kullanmıştı onun adetini kesmemişti kişiye göre değişiyor böyle şeyler
evremoz @“tsmutter”#p37572786 ona da hatalı diyenler var, trendyol dan 12 lı almıştım, tüm yorumları okudum galiba