EG9 11 tane emziğim var yeter ki emsin diye hepsinden aldım.evde abimiz var onunlada ilgilenmem lazım emzik alırsa bende biraz abisiyle ilgilenirim diye düşünmüştüm ama yok kesinlikle almıyor.asla yapmam dediğim şeyi yaptım ucuna pekmez bile sürdüm yinede almadı ve meme Ve biberon reddi yaptı 2 gün uğraştım.Biberon reddi hala devam ediyor.artık umursamıyorum ve emzik alsın diye uğraşmıyorum.evet çok büyük kolaylık umarım sizinki alır.dikkat edin meme reddi oluşmasın