Tugcecakir Yorgunanne1 iki buçuk aylıkken mi tuttu bebeğini benim kızım 3 ay 8 günlük uyurken veriyorum oda zorla ben elimle tutuyorum sonra biraz emiyor bırakıyor ama gün içinde uyanıken hiç vermeye çaloışmadım hep uyurkene vermeye çalıştım oda dediğim gibi benim zorumla tutuyor bins emzik mi alsam 😇
Yorgunanne1 Tugcecakir aynen canım 2.5 aylıktı. Philips avent vardı onu dedğn gibi ağznda biraz emip bırakıyordu veya geveliyordu bibsi deneyim son çare dedim baktım diğerine göre farklı tepki verdi daha tutar gibiydi bende üzerine gittm biraz gndüz ara ara ağznda tuttum belli süre onu sinirlendirmeyin bir gün çok ufak tatlıya batırmadmda değil 🙈 öylelikle tuttu inşallah sennkide tutar gerçekten ciddi bir rahatlama oluyor
Tugcecakir Yorgunanne1 ayh inşallah bnde sipariş verdim emziği gelince denicem siz neye batırıp verdiniz ve kaç kere vermek gerekiyor öyle
Bllmn EG9 instagramda bazi hesaplar satiyor bebek malzemelerini yurtdisindan getirip, ben bir iki taneaini takip ediyorum ama o emzik var midir ellerinde yada getirirler mi bi sormak lazim🤔
SnmMnss Evimİzde 7 tane emziğimiz var ve hiçbirini istemedi ama emzik istiyordu küvezde kaldığı zamanlar susturmak için biberonun başını çıkarıp veriyordum ve ona göre emzik arayışına girdim :)) ben avent ultra air aldım ve çok da memnunuz tavsiye ederim :)