EG9 5 aylıkken tutturdum 5 aya gelene kadar yılmadım denedim..
Emziği nereye giderseniz gidin cantanizda bulundurun, ben birgün AVM den geliyordum, arabadaydim, emzirdim tam uyumak üzere ağladı, çıkardım emziği verdim ilk defa o gün tuttu. O anı hiç unutmam çok sevinmiştim. Tam uyumae esnasında iken tutturmaya çalışın, yilmayin çünkü bnm oglumm da sürekli ya atardı yada midesi bulanır kusmuş gibi yapardi