EG9 ah bi aralarki skıntım. Kızım tepemden düşmez sokağa çıkamazdm kaç tane emzik aldım her ucu denedm. Bizimki bibs i aldı 2.5 aylıkken. Ben şöyle yaptm gözlemledim bibs emziğe farklı tepki verdi bende biraz üzerine gittim. Kimi emdkten snra ağzna tık dedi, kimi 3gün üst üste dene dedi. Ben şöyle yaptm bebeğmle hep knşuyorm hep emziği gösterdm ay ne güzel emzik mmm ne güzel emzik şarkılar uydurdum güldü keyfi yerine geldi ağzna verdim tutmadğnda zorlamadm snirlenmesn dye. Emziği göğsüme sürttm iyice kokumu alsn dye sütüme buladm öyle verdim. Konuştum hep söz verdm emziği aldğn da yine hep meme vercem annecm bu biraz rahat etmemiz içn dye anlattım. Ağzna koydğmda artk biraz süreli tutmaya başladım derken bi baktm emmeye başladı. Sanrm tatlı dil yılanı deliğinden çkardı 😀😀😀🎉4 gün uğraştık ama 🙈