nesizade05 Ah güzel anne, bir de çalışıyorsanız inanın üzüldüm size ben de çalışıyorum çünkü gelen misafirlere tek çeşit yapabildim çünkü yanımda destekçim yoktu ve hep yalnızdım. İnsanların benden bir şey bekleme ihtimalini bile düşünmedim. Yerinizde olsam yapmazdım ve uygun dille zamanımın olmadığını ve uzun süre misafir ağırlayamayacağımı bebeğimin huzursuz olduğunu söylerdim. İnanın kimse bu verdiğiniz emeklere değmiyor. Ben normalde çalışan arkadaşlarıma hiç kıyamam gidemem evlerine bile bir de bebekliyse hiç hiç kıyamam. Kayınvalide işte siz diyemiyorsanız bile keşke o dese. Ama işte toplum olarak eğitilmemiz gereken çok konu var. Allah yar ve yardımcımız olsun bebişinizi sağlıkla güzelliklere büyütürsünüz umarım, her anne değerli benim gözümde hele de emekleri çok daha kıymetli 🌸