Onlara harcayacağınız zamanı bebeğinize ve kendinizi ayırmanız çok daha güzel olurdu bence. İnsanlar sizden bu kadar çok şey beklememeli zaten çay veya yanında kuruyemiş bir kurabiye yeterli ya da tam tersi kahve ve çikolata ayrıca uzun sürede oturmaları doğru değil. Adı üstünde bebek görmesi çok fazla zahmete girmenize gerek yok bence benim görüşüm bu yönde 🌸