nesizade05 Bana çok fazla geldi. Bana gelen arkadaşlarım, aile dostlarımız genellikle kendi aralarında anlaşıp; en az 1 tatlı, 1 salata, 1 hamurişini yapıp getirdiler. Bende buzluktan sarma ve bayatlamayan kurabiyelerden çıkardım. Bulaşığı falan yıkayıp gittiler, hatta kırıntı dökülünce makineyi çıkarıp evi süpüren bile oldu. Annem bana kızım senin arkadaşların ne kadar iyi böyle demişti. Ben de hep anlattım, sağ olsunlar. Nadiren kendim hazırladığımda oldu; fakat 3 çeşitten fazla yapmadım kimseye.