Hayallerhayatolsa herkesin aksine ben baba tarafımı seviyorum. Bazen küslük olsa da, bir olay olunca ya da bayramda seyranda nerde denk gelsek daha dün görüşmüş gibi samimiyet devam eder. Anne tarafım kendi halinde ama samimi gelmiyorlar. Koca tarafımdan görümce kaynana kayinbaba dışında kimseyle görüşmüyoruz. Tertemiz 💃🏻🔥
Akraba ihtiyacımı memlekete gidince baba tarafımla görüşerek karşılıyorum 😎