talhamamy Hayallerhayatolsa valla yüze gülüp arkadan konuşma dedikodu kıskançlık haset bunlar. En çirkin şeyler
Pamukhanim_ Hayallerhayatolsa birbirleriyle alakaları yok 5 yıllık evliyim eşimin halasini 1 ay önce gördüm ilk defa kimse birbirini sevmiyor. Ne düğün biliyorlar ne cenaze çok tuhaf insanlar
Pamukhanim_ Hayallerhayatolsa bizde annesi ile küsüz zaten de baştan öyleler ne bileyim beni istemeye nişana bile sadece anne babası geldi aile ilişkileri çok değişik daha doğrusu annesini kimse sevmemiş ikinci eş diye o yüzden de tuhaf lar
[silindi] Hayallerhayatolsa koca tarafımla hiç sıkıntım yok 🥹😂😂 ama anne ve baba tarafı yeryüzünden silinse umrumda olmaz 💅
ebruyalcin04 Baba tarafını hala sevmiyorum bir kısmını anne tarafımı seviyorum bide eşimin tarafı özellikle çok iyiler
Hayallerhayatolsa ebruyalcin04 sana iyisi denk gelmiş Bizde gelinlerin koca tarafıyız çok severiz gelinleri
blueeebey Hayallerhayatolsa kucukken baba tarafina gelip gidis yapmak istemezdim evlendim anne tarafiyla tum baglar koptu 😂 koca tarafiyla arada idare ediyoruz😂😂
ebruyalcin04 Hayallerhayatolsa eşim sivaslı yörelerle alakası var mı bilmiyorum ama kadınlara çok değer veriyorlar gelinleri el üstünde tutuyolar sağolsunlar şanslıyım o konuda