Kitsu Baba tarafını sevmem o yüzden tanımam. Kuzenlerimi yolda görsem tanıyamam. Anne tarafı iyidir hoştur ama mesafe en güzeli. Koca tarafim yok sayılır eşim akraba sevmez annesi babası kardeşi var sadece hayatında ki onlar da bir tanedir
talhamamy Hayallerhayatolsa kocamın tarafı bütün akrabalarımdan iyi. Annemde babamda 8 kardeş yani baya kalabalığız ama bir dayım har hiç biriyle görüşmüyorum. Anne tarafı özellikle Allah hepsinin belasını versin yaşadıklarını bile bilmek beni çok üzüyor
bir1anne Hayallerhayatolsa baba tarafı ve koca tarafı eşit seviyede sevmiyorum al birini vur ötekini.
Pamukhanim_ Hayallerhayatolsa birbirleriyle alakaları yok 5 yıllık evliyim eşimin halasini 1 ay önce gördüm ilk defa kimse birbirini sevmiyor. Ne düğün biliyorlar ne cenaze çok tuhaf insanlar