Hayallerhayatolsa ebruyalcin04 tabiki var canı. Çorum yobaz çoğu değer vermez Ama benim ailem verir gelinler damatlar değerli
Orenda_ Hayallerhayatolsa Herkes kendi halinde o bağ hiç kurulmadı aslında bu yüzden ne üzgün ne kızgınım elden farkları yok benim için bu yüzden kimse benim için kötü veya iyi değil
symstf Hayallerhayatolsa anne tarafı bi kararsız bıraktı beni 😂😂 kız bi de sadece birini seçebiliyormuşuz
maysamoms33 Hayallerhayatolsa hepsi birbirinden beter şans yok hiç bu konularda hep böyle bir arada güzel bir aile kalabalık bir ailem olsun istedim ama nasip olmadı
Hayallerhayatolsa maysamoms33 işte bacım insana imtihan gibi geliyor bunlar aile bence herşey birlik beraberlik olmak istediğimiz gibi olmuyor