[silindi] newwmommy haftada 1 kere mutlaka elle silerim hergunde vileda ile silerim hatta ustune robotada sildiririm 😄
newwmommy simseklivekalpli valla öyle de sanki temiz olmuyor gibi geliyor yada ben kendime iş arıyorum rahat batıyor 😂😂😂
simseklivekalpli newwmommy yarim saat sonra en baştaki pis haline geri dönecek, çok kasmamak lazım :)
ballitursu newwmommy Vileda ile siliyorum ama el ile silince dhaa çok içime siniyor çok nadir elle siliyorum 🫠
Eylul301023 newwmommy bir sefer elle bir sefer viledayla siliyorum genellikle ama artık doğumuma 13 gün kaldı korktuğum için 1 haftadır viledayla siliyorum 😂😂😂
Hemdem__ newwmommy Ne zaman elle sildiysem hep dizlerim ağrıdı.Çocuktan sonra hep vileda ile sildim 2 kez silip vicdanımı da rahatlatıyorum daha ne olsun 🤣🤭
mamacitaa_ newwmommy tabiii emek harcıyorsun miss 😅🙂↔️ elimizin degdigi her yerde güzelleşiyor be ✨💜
alpmila newwmommy tabiki Vileda ile 180 mt evi nasıl elle sileyim durduğum yerde bile sezeryan iğne yerleri ağrıyor elinle silsem felç olurum herhalde
simseklivekalpli alpmila öyle bir yazım yanlışı ki küfür etmediginize inanmak için 3 kere okudum bshdjajdjd
Tutaste_ newwmommy elle silmek dizleri mahveder temizlik yapcaz diye mahvolmaya gerek yok . Vileda iyidir 😀
simseklivekalpli [silindi] çocukları görünce zaten sen de yapma boşver bırak dersin bana hahshadhahsh
forumgurmesi newwmommy Valla oturup yerleri yalama alışkanlığınız yoksa hiç gerek yok elle silmeye felan😅