newwmommy elle silince parkeler, Vileda ile silince ben parliyorum😅 elle silmek tabiki çok daha temiz oluyor süpürgelik falan silinmiyor mopla. Ama evdeki parkeye bu kadar anlam yüklemedim. Canımdan kıymetli değil sonuçta. Arada silerim iki haftada bir falan. Günlük temizlikte mop kullanıyorum Yarın yaşlanınca o parke bir bardak su vermez bana. Ben mopdan devam🥹