newwmommy Kızlar evinizi nasıl siliyorsunuz elle mi vileda ile mi Ben elimle sildim bir kaç kere ama çocukla hem zor oluyor hemde çok yoruyor viledayla silince de parkeler sanki parlamıyor viledam mı eskidi acaba yoksa bende mi sorun var 🤷♀️😂
mamacitaa_ newwmommy arada elle siliyorum büyük bir yer bezim var. bazen de hemen kolayca üstten bi temiz olsun diye vileda
amazontuba newwmommy vileda ile ama elle silmiş gibi temiz olması için püsküllü uçları değil polar uçlardan alıyorum 3/4kat oluyo onlar bulması zor biraz ama mis gibi temizliyor
somurtkansirin newwmommy elle siliyorum evim çok büyük olmadığı için açık alanlar dar 2 günde birde halı toplayamam daha kolayıma geliyor bu şekilde
Blackcloud Viledayla siliyorum ama elle daha temiz oluyor eminim. Hatta aklımdan geçiyordu artık ellemi silsem diye benimde.
newwmommy Blackcloud valla benimde geçiyor daha dün sildim ama çoraplar bakıyorum hemen kirleniyor utanıyorum elle silmek de zahmet istıyor bugun bir arkadaşımla konuşuyorum valla komple kaldırmış evi eliyle siliyor helal olsun dedim bakayım üşenmezsem eğer bende yarın sileyim diyorum ama
havvaya Blackcloud bugün bende öyle düşündüm aslında hem spor da olur bacaklar kuvvetlenir diye ama da zaman olması lazım .
newwmommy somurtkansirin valla benim ev büyük halıları kaldır et yani biri çocuğa bakmış olsa yaparım belki de işte
Lolik newwmommy derin temizlikte elle , günlük silmelerde viledayla. Viledayla silince süpürgelikler , dip köşe temizlenmiyor sadece yerin tozunu aldırıyor.
newwmommy simseklivekalpli valla öyle de sanki temiz olmuyor gibi geliyor yada ben kendime iş arıyorum rahat batıyor 😂😂😂
benseninanonim elle daha temiz oluyor bu bir gercek ama cok da yorucu oluyor o yuzden viledayla siliyorum benden onemli degil temizlik🥳
mamacitaa_ newwmommy tabiii emek harcıyorsun miss 😅🙂↔️ elimizin degdigi her yerde güzelleşiyor be ✨💜
forumgurmesi Elle silip dizlerimi,belimi sakatlayacak kadar sokakta bulmadım canımı. 2 kez üstünden geçerek vileda yaparım. Haftada bir de şu temizlik için hijyenik ıslak mendillerle süpürgeliklerin tozlarını alırım.
ikiaslanannesi newwmommy valla zaten fırsat kolluyorum oturmaya uzanmaya bir de elle silerek hiç yoramam kendimi 🤣