Psikolog olarak bilgi verme gereği duydum :) hastanelerde direkt olarak psikoloğa randevu alamıyorsunuz , psikiyatriye gidip sıkıntınızı anlatıp -ki şikayetleriniz çok uçlarda olmadığı sürece- “ben ilaç kullanmak istemiyorum, psikologla görüşme sağlamak istiyorum” dediğinizde psikiyatri sizi psikologa yönlendirir ve psikolog sizin durumunuza göre seanslar görüşmeler ve gerektiğinde testler yapar. Rahatsız olduğunuz durumun patolojik durumu çok önemli , bazı hastalıklarda ilaç kullanmak gerekiyor. Ama depresyon, anksiyete, okb gibi biraz daha hafif durumlarda psikologla çokta güzel halledebilirsiniz . Ve ayrıca İlçenizde bulunan Sosyal hizmet merkezlerine gidip siz ya da çocuğunuz, eşiniz ya da aile danışmanlığı için talepte bulunup görüşme sağlayabilirsiniz