sibelkilic geçmiş olsun , umarım her şey güzel olur sizin için 🙏🏻🌺 ama benim kısa bi tavsiyem :) eğer bazı şeyleri değiştiremeyecekseniz kabullenmeye çalışın , o çok daha huzurlu oluyor. Kabullenmek demek boyun eğmek değil , o öyleymiş diyip kendi yolunuza bakmak , sınırınızı çizmek . Ya örneğin ben eşimi seviyorum, ailesini değiştiremem onlarda öyleymiş diyip kendi sınırımı çizip kabulleniyorum. Eşimde bu kabullenişi görünce ister istemez benim yanımda oluyor