sibelkilic aslında sorunun ne olduğunu soruyor. Ben yıllar önce gece yarısı uyanıp bir daha uyuyamıyordum, psikiyatriye gittim (ben gidip oturup yaşadıklarımı anlatacağım zannediyordum shahajsjhs) sorununuz ne dedi, gece uyuyamıyorum dedim, yatınca mı uyuyamıyorsunuz yoksa uykudan uyanıp mı uyuyamıyorsunuz dedi, uykudan uyanıp dedim, ilaç verdi😂 ilaç daha çok uykusuzluk yaptı hatta ama yıllarca kullandım. Etki etmediğinde tekrar gittim ilaç etki etmiyor diye, o zaman dozunu arttır deyip geri göndermişti beni😂 devlette yok diye biliyorum ama aile bakanlığının böyle bir güzelliği var. E devlet üzerinden başvuruyorsunuz, ilçenizde görevli klinikten arayıp randevu oluşturuyorlar. O da ücretsiz diye hatırlıyorum