hilall1234 analikzormus Konak için her şeyi denemiştik geçmedi büyüyünce geçtik 6 aylıkken bitti tamamen
analikzormus hilall1234 aa tüh ya inşallah önce biter ya adamakıllı saçı yok zaten oğlumun bi de yanık gibi kokutuyor kafasını konak
hilall1234 birannebirogull hafif bir kokusu var çok hoş. Benim parfüm alerjim var ama hiç rahatsız etmedi
birannebirogull analikzormus aynen dene bir iki üç günde bir yap bakalım inşallah faydası olur olursa yaz bakalım
birannebirogull Gamzelikiz_34 yaaa bende sakin kullanıyorum ama saçı çok sertleşti hani kırılı da camsız durur ya öyle sanki yoksa ilk tercih ettiğim dalin oldu
seoulyolumkacti birannebirogull Sebamed, doktoru da söylemişti kızarıklık ve isilik gibi minik minik noktalar vardı çok iyi geldi.
mavii_98 birannebirogull evet dalin banada kuruluk yapıyor o yüzden bebeğime hiç kullanmadım mustela ya da uni baby kullanıyorum