birannebirogull dalin kullanmanızı tavsiye etmem çünkü çok kimyasal eskisi gibi değil kuzum doğduğundan beri mustela Şampuan kullandım 13 aylığa kadar daha sonra uni bayb papatya özlü şampuanı kullanıyorum 3 aydır kızımın saçları yumuşacık memnunum 😇