birannebirogull Merhaba anneler oğlum için dalin bebek şampuanı kullanıyorum fakat yıkarken bile sertliği hissediyorum saçlarını sertleştirdi yıkandıktan sonra bile hem sert hemde cansız duruyor kese gibi oluyor kullanıp memnun kaldığınız şampuan var mıdır acaba
sarapchanel birannebirogull mustela, hassas ciltler için özellikle çok memnunum papatya özlüsünü kullanıyorum kokusu hafif
livanurvealpinannesi61 birannebirogull ıva natura yada pureesed öneririm içeriği temiz ikisi de çok iyi göz yakmıyor
deleted20517 birannebirogull biobaby kullanıyorum kızıma tavsiye üzeri almıştım çok memnun kaldım saçı yumuşacık yapıyor ve mis gibi kokuyor
Melike-emirasaf birannebirogull içeriği temiz olduğu icin sertleştiriyor saçı bizim kullandığımız şampuanların içinde yok yok bebek şampuanları hep öyle oluyor genelde bende dalin kullanıyorum kokusunu cok seviyorum sertliği için de bakım sütü kullanıyorum yumuşacık yapıyor ilgilenirseniz marka adını da yazarım
birannebirogull analikzormus konak için şampuan mı yoksa temizliği için mi dediniz ben beneğimin başında kanal oluşunca zeytinyağı ile masaj yaptım duştan yarım saat önce yıkamaya götürmeden hemen önce konak tarağı ile ahşap olan taraklardan vardı onunla geriye doğru taradım hep banyoda da tarayıp çıkarıyordum hiç uzamadı o konaklanma iki üç kere yaptım bitti
analikzormus birannebirogull iki kez bebe yağıyla yaptık aynı işlemi yine oldu😔 neredeyse bitmiş gibi oluyor ama 2-3 gün sonra tekrar artıyor
hilall1234 analikzormus Konak için her şeyi denemiştik geçmedi büyüyünce geçtik 6 aylıkken bitti tamamen