esraorhan01 bana doktorumuz motis hap önermişti, bulantı hapı ama benim iştahımı attırdı. Stresi azaltın, dinlemeye çalışın, bol suuuu. Ve sütü kafanızdan çıkarın, en önemlisi bu bence. Ve bebek emmiyorsa mutlaka sağım yapın ki talep olmadan süt gelmez. Solgar takviye tavsiye ederim, günde 6 tane 2 2 2 şeklinde