esraorhan01 biraz daha gayret et canım zaten ek gıda dönemine yaklaşmışsın. Benim de çok red yaptı, en son 6. Ayda yaptığı redde geri dönmedi yemekten içmekten kesilmişti inatlaştığım için, sonra mecbur bıraktırdım. İlk zaman aşırı üzülmüştüm bir daha emzirmeme fikri kolay olmuyor. Emdiği kadar emsin. Başın dönüyorsa kesin enerjisizlikten sütün azalmış