-user hic öyle hissetmeyin, haftada bir anca temizleniyo bizim ev, onda da dip köşe değil belki sizin günlük yaptığınız kadarını anc yapıyorumdur, çocuk, iş, aman çok tv izlemesin maruz kalmasın diye ilgilen yemek yap derken akşam yatağa zor atıyoruz kendimizi. İş yapınca da kızımı da peşimize takıyoruz mecbur ben bi yeri silerken o başka bi yeri dağıtıyo, zor ya evin hem sürekli derli toplu olup hem çocuğuna kendine vakit ayırabilmek. Gün oluyo dişlerimi fırçalayamadan uyuyakalıyorum. Pasaklı olarak adlandırmıyorum kendimi ama bu yoğunlukta olabilen en iyisi budur diyip devam ediyorum