newwmommy -user görümcem de öyle üç çocuk var biri yüremiyor diğeri 4 aylık haftalık cam siliyor sürekli perde yıkıyor bende bir çocuk var daha üç aylık ben haftada iki ev silersem halime sükrediyorum yetişemiyorum napim yani olmuyor kafaya takarsam hastanelik oluruz inanki
bebitonunannesi_ -user kimseyle kendini kıyaslama canım, herkesin el hızı, takıntısı farklı, emin ol sen pis görmemişsin. Eltimin yağ kaplamış evini görseydin napardın acaba, giriş katta oturuyor bi kere camlarını fırçalamadı. Sen pis değilsin
bebitonunannesi_ Pirasalipuding ben tüm yaz durmadan ev temizledim, abartmıyorum, hergün tonlarca… Koridordaki halıları belki 10 kere yıkadım. Ama baktım eleştirmek isteyen bişey bulup eleştiriyo, eşim bi kere aferin demedi. Evini b*k götüren eltim daha değerli kocasının gözünde
[silindi] -user evimde iş yığılı. Bebeğim kucağımdan inmiyor. Akşamları da yorgun oluyorum. Anca eşimin dükkana gitmediği günler birlikte yapıyoruz. Napayım yani demek ki onun çocukları koyduğu yerde duruyor, kızımı ağlatıp temizlik vs yapamam 🙅🏻♀️
Pirasalipuding bebitonunannesi_ aynen öyle olması gerektiği kadar olmalı bence yoksa kendini paralamanın alemi yok