-user kendini sevmiyordur bacım..11 aylık oğlum var. Bende temizliği severim. Evi her gün süpürge yapıyorum. 2-3 günde bir süpürme ve silme yaparım. Camlar ayda bir bazen 1,5 ayda bir silinir. Kış ayı olduğu için, yaz olsa daha sık oluyor tabi. Haftada en az 2 kez nevresim değişir vs vs. Geri kalan zamanlarda çocukla ilgileniyorum. Bırak ev pis kalsın. Çocuk evin ne kadar dağınık yada pis olduğunu değil de onunla ne kadar ilgilendin, nasıl ilgilendin onları hatırlayacak. Hepimiz kendimizce elimizden geldiği kadar bakımlıyız ve temizliğimizi de yapıyoruz bence bokunu çıkarmamak lazım 😂 niye kendime eziyet edeyim yahu, çocuk zaten bütün ev işlerine bedel yoruyor insanı