incihanim_ hepyerdeyizz fırın da hiç denemedim bende kurumasından korkuyorum tencere de daha lezzetli oluyor gibi geliyor bana
hepyerdeyizz incihanim_ tabi damak zevki nasılsa öyle yapılmalı ama çevirince kurumuyor bizim sobamiz var ben başına oturup cebiruyirum genelde
AlinaEmreHan1 incihanim_ kabakla ilgili hiçbir şey sevmiyorum ,hemde küçüklüğümden beri 😅 Ama ayva tatlısını çok seviyorum dondurma ile. Afiyet olsun şimdiden
mamacitaa_ incihanim_ hiç sevmem, ay sevmediğim bir şey varmış 😂😂 he olsa yerim o ayrı mesele de. Elinize sağlık 🤩
smileylaylom incihanim_ ben kabağı doğrayıp borcama alıyorum üzerine şeker koyup hemen fırına veriyorum biraz ıslattığım yağlı kağıt duruyor sonra açıyorum kızarıyor biraz 🥰🫠 servis ederken de kaymak tahin ve cevizle servis yapıyorum 🫠🫠🫠
ShutUp incihanim_ ellerinize sağlık. Benimde buzluğumda var olgunlaşmamıştı o nedenle buzluğa attım. bu haliyle yapsam sizce olur mu? Bu konuda hiçbir fikrim yok çünkü :')
incihanim_ ShutUp benim de pek bir bilgin yok canım ama çıkarıp bir bak istersen ne durum da kabak ☺️
alpmila incihanim_ sayenizde şuan bütün forumun canım kabak tatlısı cekiyor sabah zor ederiz hahahabhsb
nadidelifora incihanim_ kış sevme sebebim resmen. En sevdiğim. Ama lifsiz lezzetli kabak bulmak öyle zor ki.. Elinize sağlık afiyet olsun 🌸