hepyerdeyizz incihanim_ tabi damak zevki nasılsa öyle yapılmalı ama çevirince kurumuyor bizim sobamiz var ben başına oturup cebiruyirum genelde
LezizeNine incihanim_ bayılırım 😍😍 biz eşimle 2 tepsiyi 24 saatte devirmiş insanlarız 😂😂 kalan olursa onu da kremşantili bisküvili pasta yapıyorum 😌
Kayra_68_aksaray incihanim_ ayy çok severim bende cumartesi yaprim dolapta var biraz daha kabagida kendim yetiştiriyorum bahçemde 8 10 tane oldu bu yıl 2 görümcem verdim 2 anneme vereceğim kalanı da kış boyu canım istedikçe yapıyorum
incihanim_ Kayra_68_aksaray yaa ne güzel kendi yetiştirdiğiniz kabak daha bir kezzetli olur tabi afiyet olsun 🌸