etkafa şu an abimin evindeyiz onlar doğuda diye kira vermiyoruz ama iki gün sonra onlar döndüğünde çıkmak zorundayız ikimizin ailesininde öyle mal mülk yok ne yaparsak kendimiz yapmaya çalıştık arabamız var ama satsan evin 4 1 ini alamazsın bile evler uçmuş bakalım tek şansımız bu gibi çıkarsa çok iyi olur bizim için yapılan yerden hep bakardım ev bizim burda ne güzel derdim şimdi oraya da yapıyorlar allahım nasip eder inşallah bize de 🙏🏻