etkafa hayırlı uğurlu olsun eviniz güle güle oturun. Ben şunu merak ediyorum peşinat yüksek verip, taksitleri de fazla ödeyip vadeyi kısaltabiliyor muyuz? Çünkü 240 ay vade yılda iki defa zamla maliyeti çok artıyor. Yatırım için düşünüyorum elimdeki tüm parayı peşinat olarak verip hızlı hızlı bitirmek niyetim mantıklı mı sizce