etkafa bn saniyordum ki odemeler bitmeden eve gecemezsin oturamazsin. Odemeler bitsin ole geciceksin evine saniyordum sonra dusunuyordum hem kira hem oranin odemesni nasil yapariz diyip vazgecmisligim bile oldu. Simdi tkrr sormak istedm demek ki insanlari ii secmek lazm arastrip sorusturmak lazm birine guvenerek ilerlememk lazm. Bundn 7 sene once ole dediler katilmadk mal gbi de soruşturmadk gerckten ole mi die.. smd ev sahbi olmistum.. neyse . Suan cok mantkli geldi bana yeter ki evi zamnnda teslm etsinler kira oder gbi evim olcak daha ne olsun insAllah bana çıkar dua edin su kiraciliktan kurtulmak istyrm bzm ev sahbi cok merhametsiz vcdansz rabbme havale ettm.