etkafa zeynep1401 ben 2+1 eve başvurdum sözleşme zamanı evin total fiyatının %10 ü kadar peşinat veriyorsunuz. Mesela evin fiyatı 2 milyon ise sözleşme sırasında önden 200 bin veriyorsunuz kalan taksitle ödeniyor mesela bizim şuan aylık ödememiz 12 bin
zeynep1401 etkafa kiralar daha pahalı şuan gerçekten çok iyi ödemesi hayırlısı olsun inşallah darısı tüm bekleyenlerin başına olsun 🙏
birkimsee etkafa bende şunu merak ediyorum evin kaç odalı olduğunu seçebiliyor muyuz? Mesela 3+1 bi eve başvuru yapabiliyor muyum yoksa ne çıkarsa bahtıma mı? Gerçi 3+1 TOKİ yapılıyor mu onuda bilmiyorum
etkafa Akkebru canım eğer 500 bin konut için başvuru yapacaksan google den toki yaz sayfasına gir orda 500 konut yazıyor zaten detayların hepsi var eksik bişey söylemeyim sana 💕🌸tüm detayları ile açıklanmış
etkafa annesininlokumu5 evet başta peşinat ödeniyor. Kuradan isim çıkınca hemen taşınmıyorsunuz birde sözleşme var sözlşme yapıldıktan 3 ay sonra anahtar teslim yapıldı ✅
E-a-35 etkafa ödemsi nasıl oluyor misal enflasyona göre artış olacak mı 6 ayda yada bir senede bir ödemenize
etkafa birkimsee seçebiliyorsun en başından başvuru yaparken hangisini istiyorsan onun kurasına katılıyorsun