papatya09_ WHO kadının normal doğum haftasını 42. Hafta olarak belirtir. Türkiyede 40 hafta olarak söyleniyor nedenini bilmiyorum.
Eğer bir risk yoksa , suyun azalması-artması, plasentanın yaşlanması vs vs gibi durumlar yoksa gebelik sağlıklı ilerliyorsa 40 haftam doldu çocuk doğmuyor stresi yersiz , 42.haftaya kadar vakti var sonrası tehlikeli oluyor.