papatya09_ Bnde 40+4 de doğum yaptım benimde hiç sancım yoktu sizin gibi telaşlıydım sürekli doğumum nasıl ne zman olacak diye düşünüyordum, bir gece önceden belime yürüyemeyecek derecede ağrı girdi o gece hafif sancılı geçti ve ertesi gün doğum yaptım , ama sürekli yürüyüş ve plates topunda hareketler yaptım , kontrolde 4 cm açılmam vardı yatış istemedim eve geldim yine hareket yürüyüş ve ılık duş yaptım sancılarım 2dk bir oldu hastaneye gittiğimde direkt doğuma girdim 9cm açılma vardı