papatya09_ 40+2 de doğum yaptım. Benimde sancım yoktu o gün muayene oldum doktor bebeğin suyu azalmış suni sancı verelim doğum gerçekleşsin dedi eve git durabildiğin kadar gögsünden aşağıya sıcak su tutarak duş al dedi aksak yürüyüş yap 3 saat sonra tekrar gel dedi. Ben dediklerini yaptım eve benim kendi sancılarım gelmeye başladı ve suni sancıya gerek kalmadı o günde doğum yapmıştım