usenmedimyaptimbirvelet bizimde ikinci planliydi o kadar gazlı bı çocuk olmasına rağmen çok güzel geçmişti her şey çok guzeldi. Zor du ama zorluğun geçeceğini bildiğim için rahattim. Ama bunda bi anda kalabaliklastk ne olduğunu anlayamadım 😁 yani seninde güzel geçer eminim yaparsın sen