Maşallah diyorum biz de 5 kız kardeşiz anneme hep derim kafayı yemişsin sen ben ilk çocukta ellendim. Tebrik ederim Allah yardımcınız olsun ve de helal olsun çok taktir ediyorum 2 üstü çocugu olan anneler gerçekten çok yoruluyordur yeyişmek imkansız gibi geliyor bana