arenin_annesi bisenakillisinzaten bayaa bu hamilelik çok zor geçecek gibi daha şimdiden çok halsizim ve çok ağrım oluyor
mamacitaa_ bisenakillisinzaten yok yok 😂😂 olsa da planlı olur insallah 😍 Bebis sağlıkla huzurla buyusun insallah daha çok miniiiss
bisenakillisinzaten usenmedimyaptimbirvelet hastalıkta dünyam yıkılıyor resmen 🥲😂 Bende öyle moralim de çok bozulur hasta olduk diye 😁 geçen gün kızlar hasta oldu hemen modum düştü sinirlerim bozuldu djsbsb usenmedimyaptimbirvelet şimdi de öyle kardeşlik bağları çok güçlü Araları yakın mi
zweifachmama bisenakillisinzaten benim ilk 5 yaşında ikinci 21 aylık üçüncü 4 aylık, saatlerce uyumayı özledim düzen oturmaasını asla beklemiyorum bulduğum her saniyeyi değerlendirmek istiyorum canım kendim 🥲
bisenakillisinzaten zweifachmama bizimde tam oturmadi düzenimiz 3 çocukla da pek oturmaz heralde srtik günü kurtarıyoruz 😁
bidebayilistersenferiya bisenakillisinzaten tek çocukluyum ama bebişin ismini ne koydunuz merak ettim en son ariyordunuz
bisenakillisinzaten arenin_annesi valla son zamanlar ben çok zorlanmistim hem koca bı göbek hemde iki küçük çocuk baya zorlamisti.
arenin_annesi bisenakillisinzaten oğlumda zatürre geçirmiştik kaynanam sağolsun o zamanda hem çocuğa hem ona bakmıştım onun yüzünden erken doğum yaptım bebeğim kuvozde kaldı bu sefer asla hasta olmamam lazım muhtemelen bende sen gibi koca gobekle çocuklar arasında kalacam
bidebayilistersenferiya bisenakillisinzaten ayy kaynanamin adı 😅, adıyla yaşasın inşallah Elif bebiş 😍
perla_ bisenakillisinzaten kuzenime sordum sırf senin için ablama aynı şekilde hemen hemen uzun süre aldı alışma süreci en çokta kardeş kıskançlığı yoruyor dediler
bisenakillisinzaten Ay kesinlikle ya yenidoğanin tepesnden inmiyo çocuklarım. En büyük kızımda ortancayi çok kıskanıyor şimdi buda gelince onlarda ne olduğunu şaşırdı 🥲😁