Deletedmom_289 benimde eşim jandarma, aynı ya bi de Tekirdağdayız burda herşey pahalı, çok pahalı. Köy gibi yerde oturuyoruz, 18 bin kira veriyoruz, ben asgari ücretle çalışıyorum benim maaşım kira ve faturalara yetiyor en azından bari ordan destek çıkayım diyorum