Bitmiyor arkadaşlar.10 yıldır evliyim.Önce ev alalım dedik 5 sene onu ödedik.2 ay önce evin borcunu bitirdik.Sonra arabamızı değiştirdik.1 sene de arabayı ödedik.Şükür bitti biraz nefes alalım dedik ta ki oğlumu balkon demirine tırmanıp oraya asıldığını görene kadar.Balkona cam balkon,diger odaların camına korkuluk yaptırmaya karar verdik.50 bine mâl oldu.20 sini peşin ödedik,30 bini de 4 taksitle ödeyecez.Ondan sonra misafir banyomu yaptırıp,koltuk takımı almam lazım.Onların borcunu halledince de cocuklara 2li ranza ve yatak odamı değiştirmem lazım.O bitti diyoruz hop başka bise çıkıyor.Bunu halledelim diyoruz hop başka bişe.Ve tek çalışan eşim.Rabbim sağlık ve ödeme kolaylığı versin.