Allah yardımcınız olsun sizi cok iyi anlıyorum bizimde bundan 6 ay öncesinde tam olarak o kadar borcumuz vardı bankalara. Allah bin kez razı olsun annem kapattı tüm borcumuzu. Ben calısmıyorum iki de cocuk, 6 aydır eksiye girmiyoruz tek gayemiz bu. Para yetmezse 3 5 annelerden istiyoruz ama eksiye girmiyoruz girdik mi toparlayamadık şükür bitti siz de kısa zamanda kurtulursınız insallaj canım