Aklimideliricem Hahahah hayırlı olsun en azından korunuyorduk oldu diyip içini rahatlatırsın 😂 ben 1 kere korunmadan hamile kaldım da kafamı duvarlara vurasım gelmişti sjsksksdj Herşeyden öte nasip sağlıkla gelsin🥰
metemom_ Aklimideliricem herkes oğlumu aniden oldu diye tüp bebek sanıyordu öğrense şok olurlar😂😂bu kadar sağlık sorunuyla beklemiyordum
Deletedmom_289 Melahat cankurtaran diye bir kadın doğum doktoru vardı canım biraz yaşlı bir bayandı çok çok iyi bir doktordu ben buradaki havva hoca o zaman izinliylen develide sıra bulamadım ona gitmiştim Şimdi Melahat hoca duruyor mu bilmiyorum
metemom_ Deletedmom_289 oğlumu götürdüğüm bir klinik var nar ismi oraya gideceğim bi bakarım o doktora da
Deletedmom_289 metemom_ canım ben tek baktım destek olan kimse olmadı ben 5 ay kustum kusarken de kızım uyanıp ağlardı
Tubanurrr metemom_ benim ablamın ilk kizi tüp bebek ti doktor normal yolla çocuk sahibi olma ihtimalin yüzde 5 demişti üstüne prezervatif el korunurken kizi bir yasindayken ikinci ye hamile kaldı ilk kizi 10 yaşındayken bu sene 3. Kizi doğdu o da prezervatif le korunurken olmuş yani bazen ihtimaller dusukken bile oluyor nasip kısmet
Deletedmom_289 metemom_ ilk defa duyuyorum canım orada kadın doğum doktoru var mı ya canım bizim burada yok develide de yok diye biliyorum birşey oldu mu Kayseri ye gidiyoruz
Deletedmom_289 @metemom_ 5 aydan sonra bir enerji patlaması yaşadım canım bulantım bittikten sonra rahatladım emzireken illaki halim olmazdı ama maşallah sütüm vardı etkilendi ama 32. Haftada doktor kontrolüne gittim bebek az kilo almış dedi doktor sütten kes dedi öylelikle zor şartlarda sütten kestim kızım meme bağımlısıydı
metemom_ mamacitaa_ aşkım spiral veya deri altı implant yaptır riske atma ben bu ay sipral taktırmayi bekliyordum 🥲
patlakprezervatif Sizinle sohbetimiz olmadı. Ben yazmış olduğunuz farkındalık yazısı ile tanımıştım sizi. Evde bir hayli konusu geçmişti, eşimle uzun uzun konuşmuştuk. Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
metemom_ patlakprezervatif ne mutlu bana o zaman oğlum farklılıkları olan çok tatlı bir bebek ve dünya çok zalim bu yazı bir kaç anneye ulaştıysa bile bana yeter 🥲
damlaozzz metemom_ Seninle yakın tarihlerde doğum yapmıştık canım hatırlıyorum konuşmuştuk o dönem 😊 bende korkuyorum bazen olur mu öyle bi ihtimal olursa nasıl olur diye kafamda deli sorular oluyor 🙈 Sağlıkla gelsin inşallah canım bebeklerin ikiz gibi büyüyecekler neredeyse bende kardeşimle öyleydim inan çok güzel oluyor küçükken ayrı güzel büyüyünce ayrı güzel 😊
metemom_ damlaozzz inşallah dediğin gibi olur canım pozitif bakmayı deniyorum ama oğlumun tedavi süreci bitmediği için endişelerim fazla