Deletedmom_289 metemom_ ne şakası canım valla zor günleri geride bıraktım şimdi kızım 52 aylık oğlum 38 aylık
metemom_ Deletedmom_289 büyümüşler ne güzel ikinciyi istiyordum ama oğlumun kreş yaşı gelince biraz erken oldu
alinmom metemom_ Malesef çoğu anne bunu korunma yöntemi zannediyor. Umarım rahat bir hamilelik geçirirsiniz. 🙏🏻
metemom_ alinmom inşallah teşekkür ederim farkındayım prezervatif kullanıyorduk ek olarak ama nasipte varmış 🌸
SuMisalii metemom_ evet emziriyordum.Doktorum devam etmemi söyledi ama kızım 16 aylıkken kendisi bıraktı emmek istemedi.
Deletedmom_289 metemom_ üstelik canım karnımdaki bebek 7 aylık olana kadar ben emzirdim 32. Hafta da sütten kestim kızımı 38 de de doğum yaptım sezeryandı benim doğmum
metemom_ SuMisalii benimki bırakacak gibi değil ya aşırı emiyor vermeyince kafasını yere vuruyor ağlıyor bağırıyor susmuyor asla
Divayorgunxx metemom_ oğlum depremde birakmıstı 5 aylıkdı korkudan sütümmü gitti bilmiyorum.ywmek filan yemedim yiyemedim.o.sıralar o yuzden sütüm azaldı sanrm cocukda etkilendi ister istemez 😶
Deletedmom_289 metemom_ canım ben tek baktım destek olan kimse olmadı ben 5 ay kustum kusarken de kızım uyanıp ağlardı
Tubanurrr kabakcekirdegi yurtdışında yaşiyorum sigorta karşıladı büyük oranda biz ne kadar ödedik hiç bilmiyorum