metemom_ şu klasik laflardan sıkılmadınız mı? Gayet rahatım yerinde ve mutluyum çok şükür. Prezervatif+geri çekilme korunuyoruz demişsiniz gayet net bir şekilde sonra ya aslında tam zamanında takmamış olabiliriz demişsin buna gerek yok benim takıldığım şey bu. Siz beni ne kadar tanıdınız da iyi niyetimi sorguluyorsunuz. Bakıyorum yorumlara hayırlı olsun demeyen de var bana mı denk geldi atarlı vaktiniz. Eh ne diyelim Hayırlı olsun